dilluns, 26 de gener del 2015

Model de Carta dirigida a Ensenyament per quan hi ha baixes professors

                                                          La Garriga, …… de ………………….. de  201...

 

Senyors/es,

 

Jo ................................................. (nom del pare/mare/tutor/a) .......................................................... amb DNI ...................................  pare/mare/ tutor de l’alumne/a ...................... (nom de l’alumne/a) del curs ........ (1r, 2n...) ....... de .............. (E. Infantil, Primària, ESO , Batxillerat) de .......... (escola/institut) m’adreço a vostès per informar-los que el meu/va fill/a ex. ........ (no té professor d’Economia de l’empresa des del dia  X).............

 

Observació ... ( com molt bé saben és una assignatura de modalitat de quatre hores setmanals i que és matèria d’examen de Selectivitat i té en la major part dels casos una ponderació de 0,2) ...

 

Sóc un ciutadà/na que compleixo amb els deures i obligacions tant econòmics com socials que m’imposen les diferents Administracions que governen el nostre país.  Em sento profundament decebut/da i indignat/da per la manca de compromís del departament d’Ensenyament de la Generalitat en desatendre l’educació i formació del meu fill, tenint en compte que vostès ens prometen reiteradament que aposten per un ENSENYAMENT  lliure, digne, de qualitat i en català.

 

Crec  que el meu fill té dret de gaudir de les mateixes oportunitats que qualsevol altre alumne que, per la  raó que sigui,  la seva família ha optat per un altre tipus d’escola.

 

Demano que cobreixin la baixa (...ex professor...) perquè considero un dret bàsic que es mantingui amb fermesa i constància el model d’ ESCOLA PÚBLICA inclusiva i d’accés universal per a tots els i les nostres infants i joves.


Atentament,